Qidiruv natijalari (0) Barcha mahsulotlar
    Bo'limlar

      Kontaktlarni boshqarish

      • 464
      • 25.04.2024 00:06

      Aloqa bo'limida kompaniyaning aloqa ma'lumotlarini boshqarish imkoniyati mavjud. Aloqa ma'lumotlari sifatida Telefon raqamlar, email manzillar va messenjerlardagi manzillarni ko'rsatish mumkin.

       

      Telefon raqamini qanday qo'shish kerak

      Telefon raqamini qo'shish uchun TELEFON blokida siz raqam uchun maxsus maydonga telefon raqamini, xalqaro formatdagi raqamlarni kiritishingiz kerak, masalan: +998., +7704... Mijozlar kerakli raqamga tezda murojaat qilishlari uchun bo'limi, sharh maydonida raqam tegishli bo'lgan aloqa shaxsi yoki bo'lim nomini ko'rsatishingiz mumkin.

      Kontakt raqamlari sifatida 5 tagacha raqam qo'shishingiz mumkin. Asosiy deb belgilangan kontakt saytda asosiy raqam sifatida ko'rsatiladi, qolganlari esa "Kontaktlar" tugmasini bosganingizda ro'yxatda ko'rsatiladi.

       

      Elektron pochta tashkilotini qanday qo'shish kerak

      Email manzilini qo'shish uchun Email blokida, maxsus maydonga pochta manzillarni pochta@mail.ru ko'rinishida kiriting. Mijozlar kerakli bo'limga tezda murojaat qilishlari uchun sharhlar maydonida siz elektron pochta manziliga ega bo'lgan aloqa shaxsi yoki bo'lim nomini ko'rsatishingiz mumkin.

      Elektron pochta sifatida 3 tagacha manzil qo'shilishi mumkin.

      Asosiy qilib belgilangan email, saytda asosiy elektron pochta sifatida ko'rsatiladi , qolganlari esa "Kontaktlar" tugmasini bosganingizda ro'yxatda ko'rsatiladi.

       

      Messenjerlarga havolalarni qanday qo'shish mumkin

      Messenjerlarga havolalar qoʻshish uchun “Messenjerlar” boʻlimiga oʻting. Messenjerlaringizdagi havolalardan nusxa oling va ularni tegishli maydonga qoʻying. Qanday havolalardan foydalanish mumkin: Telegram messenjeri uchun foydalanuvchi nomini ( foydalanuvchi nomi ) oʻrnatishingiz va Telegram-ga foydalanuvchi nomini qoʻyishingiz kerak. maydon. WhatsApp uchun WhatsApp o'rnatilgan telefon raqamini ko'rsatishingiz kerak Uchun Viber , siz Viber o'rnatilgan telefon raqamini ko'rsatishingiz kerak Wechat uchun WechatI ni ko'rsatishingiz kerak.

       

      Sotuvchilarga yordam

      • 26.03.2024 08:47
      Kontaktlarni boshqarish

      Aloqa bo'limida kompaniyaning aloqa ma'lumotlarini boshqarish imkoniyati mavjud. Aloqa ma'lumotlari sifatida Telefon raqamlar, email manzillar va messenjerlardagi manzillarni ko'rsatish mumkin.   Telefon raqamini qanday qo'shish kerak Telefon raqamini qo'shish uchun TELEFON blokida siz raqam uchu ...

      • 27.03.2024 00:13
      Sotuvchi ma'lumotlarini boshqarish

      Kompaniya haqida ma'lumot bo'limida siz quyidagi ma'lumotlarni tahrirlashingiz mumkin: – tashkilot nomi va logotipi; –– xaritadagi belgini ko‘rsatgan holda do‘kon yoki ofis manzili; - tadbirlar tavsifi va ish tartibi.   Asosiy ma'lumotlar Kompaniya nomini qo'shish va tahrirlash Kompaniya ­- Ma'lu ...

      • 27.03.2024 14:47
      Buyurtmalarni boshqarish

      Buyurtmalar bo'limida sizga kelgan buyurtmalarni boshqarishingiz mumkin. Buyurtmalar ro'yxati sahifasida siz buyurtma raqami va sanasini, buyurtma summasi va to'lov turini va buyurtma joriy holatini ko'rishingiz mumkin. Filtr yordamida sahifada buyurtmalarni ma'lum bir parametrlar bo'yicha qidiri ...

      • 26.03.2024 15:04
      Mahsulotlarni boshqarish

      Mahsulot qanday qo’shiladi? Mahsulot qo'shish uchun "Mahsulotlar" - "Ro’yxat" bo'limiga o'ting va "Qo'shish" tugmasini bosing. Asosiy ma’lumotlar "Asosiy ma'lumotlar" blokida mahsulot nomini va qidiruv kalit so'zlarini kiriting.     Mahsulot tavsifi Mahsulotingizning afzalliklari va boshqa xususi ...